Connect with us

صحت

سیڈو نے سموک فری ہنزہ مہم کا آغاز کر دیا

اسلم شاہ

Published

on

ہنزہ (اسلم شاہ) گلگت بلتستان حکومت اور غیر سرکاری ادارہ ادارہ سیڈو کی جانب سے سموک فری ہنزہ (تمباکو سے پاک ہنزہ) کا باقاعدہ آغاز محکمہ تعلیم سمیت درجنوں سرکاری اور غیر سرکاری اداروں نے اس مہم میں شرکت اپنے دفاتر اور گردونواح کو تمباکو اور تمباکو کے تمام اشیاء پر پابندی کا اعلان کیا۔

مہم کا آغاز ڈپٹی ڈائریکٹر ایجوکشن محمد شریف نے ڈپٹی ڈائریکٹر ایجوکیشن آفس کو سموک فری قرار دیکر کیا۔ اس موقع پر گورنمنٹ بوائز ہائی سکول علی ہنزہ میں سیڈو کے ضلع ہنزہ کے کوآرڈینیٹر اسلم شاہ نے ایک آگاہی پروگرام کے بعد اس مہم کے عملی کام کا آغاز کیا۔سموک فری پروگرام میں ڈپٹی ڈائریکٹر ایجوکشن آفس، بوائز ماڈل ہائی سکول علی آباد، سیڈنا سکول اینڈ ڈگری کالج، ہنزہ پبلک سکول اینڈ ڈگری کالج علی آباد ہنزہ، اسکائی ہائراسکینڈری سکول علی آباد ہنزہ،نائب تحصیل دار آٖفس علی آباد ہنزہ، ٹاون منیجمٹ کریم آباد ہنزہ، بلتت یوتھ آرکنائزیشن کریم آباد ہنزہ کے علاوہ کئی اداروں نے اس مہم میں باقاعدہ شرکت کا اعلان کیا اور عملی طور پر تمباکو نوشی سے کی ممانیت کے اسٹیکرز اور اشتہارات اپنے اپنے آفس میں آویزاں کئے۔

گلگت بلتستان حکومت اور غیر سرکاری ادارہ ادارہ سیڈو کی جانب سے سموک فری ہنزہ (تمباکو سے پاک ہنزہ) کا باقاعدہ آغاز محکمہ تعلیم سمیت درجنوں سرکاری اور غیر سرکاری اداروں نے اس مہم میں شرکت اپنے دفاتر اور گردونواح کو تمباکو اور تمباکو کے تمام اشیاء کی اشیاء پر پابندی کا اعلان کیا۔مہم کا باقاعدہ آغاز ڈپٹی ڈائریکٹر ایجوکشن محمد شریف نے اپنے دفاتر کو سموک فری قرار دے کر کیا۔اس موقع پر انہوں نے گلگت بلتستان حکومت، محکمہ تعلیم اور سیڈو کی اس اقدام کو سہراتے ہوئے کہا کہ نوجوان نسل کو اس زہر سے دور رکھنے کے لیے گلگت بلتستان حکومت اور محمکہ تعلیم کی یہ کوششیں بہت اہم اور بروقت ہیں تعلیمی ادارے ہی معاشرے میں مثبت تبدیلی لا سکتی ہیں اور اس مہم کو پورے ہنزہ کے ہر ایک ادارے میں متعارف کروانا چاہیے۔

سموک فری ہنزہ مہم کا باقاعدہ بوائز ماڈل ہائی سکول علی آباد ہنزہ ہو ا، اس دوران ہیڈ ماسٹر محمد اسماعیل نے تمباکو نوشی کے نقصانات سے طلبا کو آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ جن طلباء کے والدین تمباکو نوشی کی عادت میں مبتلا ہیں نہ صرف وہ اپنا نقصان کرتے ہیں بلکہ وہ اپنے بچوں کے صحت کو بھی خراب کرتے ہیں انہوں نے طلباء کو اپنے والدین کو منشیات سے دور رکھنے کی ضرورت پر زور دیا۔اس آگاہ مہم میں سیڈو کے ضلعی کواڈینٹر اسلم شاہ نے اس مہم کے اغراض سے طلباء کو آگاہ کیا۔

اس مہم کے دوران سیڈنا سکول اینڈ ڈگری کالج کے پرنسپل خانم امان،ہنزہ پبلک سکول ایند ڈگری کالج علی آباد کے پرنسپل اسکائی ہائر اسکینڈری کے پرنسپل نائب تحصیل دار فرمان کریم، بلتت یوتھ آرگنائزیش کے صدر منصور عالم،بلتت ٹاون منیجمنٹ کے صدر رحمت کریم نے اپنے آفس میں سگریٹ نوشی کے ممانیت اسٹیکراور اشتہار لگا کر مہم میں شمولیت کی۔

اس موقع پر ہنزہ سول سروسز کے نمائندوں کا کہناتھا کہ تمباکو نوشی کے خلاف موجودہ قوانین پر ضلعی انتظامیہ کی جانب سے عمل درآمد کروانے کی اشد ضرورت ہے۔

اسلم شاہ کا تعلق ضلع ہنزہ سے ہے اور وہ ہنزہ پریس کلب کے رکن اور ماہنامہ کنجوت ٹوڈے میگزین کے ایڈیٹر بھی ہیں

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

خبریں

ہنزہ پریس کلب میں سول سوسائٹی اور سیڈو گلگت بلتستان کا اہم اجلاس

Avatar

Published

on

سیڈو گلگت بلتستان اور حکومت گلگت بلتستان کی مشترکہ مہم تمباکو سموک فری گلگت بلتستان مہم کے تحت سموک تمباکو سموک فری ہنزہ کے تحت ہنزہ پریس کلب میں سول سوسائٹی اور سیڈو گلگت بلتستان کا ایک اہم اجلاس اور پریس کانفرنس کا انعقاد کیا گیا۔ اجلاس میں ہنزہ بھر سے سول سوسائیٹیز جن میں چیمبر آف کامرس ہنزہ کے ایگزیکٹیو ممبر اور سابقہ نائب صدر فدا کریم، بزنس ایسوسی ایشن ہنزہ کے صدر سلمان کریم، ہوٹل ایسوسی ایشن علی آبادشاہ نواز،کریم آباد یلفئیئرایسوسی ایشن کے صدر ایاز اللہ بیگ، ایل ایس او حیدر آباد کے جنررسیکریٹری بشارت علی، ٹرانسپورٹ ایسوسی ایشن کے صدر خوش آمدین،ٹاون منیجمنٹ کریم آباد ہنزہ کے فنانس سیکرٹیری جہانگیر شاہ اور ایل ایس او حیدر آباد ہنزہ کے نائب صدر افتخار علی کے ساتھ دیگر سول سوسائیٹیز کے ممبران و عہداداران نے شرکت کی عہداداران نے شرکت کی۔

اجلاس اور پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے چیف ایگزیکٹیو آفیسر سیڈو گلگت بلتستان عزیز کریم نے کہا کہ گلگت بلتستان سیڈو او ر گلگت بلتستان حکومت نے مل کر گلگت بلتستان کی نئی نسل تمباکو نوشی کی لعنت سے دور رکھنے کے کیے گلگت ڈویژن کے چار اضلاع تمباکو سموک فری گلگت بلتستان کا آغاز کیا گیا ہے، اس مہم کا اہم مقصد گلگت بلتستان میں حکومت کے ساتھ مل کر تمباکو نوشی کے متعلق قوانین پر عمل درآمد کروانا اور انسداد تمباکو نوشی کے ایکٹ 2002 کے مطابق قوانین پر عمل در آمد کروانا ہے۔

گلگت بلتستان کی حکومت اس مہم میں سیڈو کے ساتھ برابر کا ساتھ دے رہی ہے او ر وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان حافظ حفیظ الرحمٰن نے اس مہم کو سرکاری سطح حصہ بننے کا اعلان کر کے باضابطہ طور پر اس مہم میں شمولیت اختیار کی ہے۔ گلگت بلتستان قانون ساز اسمبلی میں انسداد تمباکو کے لیے باقائدہ قانون سازی میں حکومت او ر اپوزیشن دونوں نے تعاون کیا ہے او ر جلد اس حوالے بل اسمبلی میں پیش کی جائے گی۔ ا نہوں نے مزید کہا کہ اس مہم کا ایک اہم مقصد یہ ہے کہ ہم اپنی نئی نسل کو اہم لعنت سے بچا سکیں۔

اس موقع پر انہوں سیڈو گلگت بلتستان کے اس مہم کے حوالے سے کئے گئے اقدامات کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ سیڈو کی کوششوں سے کمشنر گلگت ڈویژن نے گلگت ڈویژن کے تمام اضلاع میں ڈپٹی کمشنرز کے زیر نگرانی ضلعی ٹاسک فورس کا قیائم کئے ہیں جو کہ اضلاع میں انسداد تمباکو نوشی کے قوانین پر عمل درآمد کی ذمہ دار ہونگے۔
پر یس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے فدا کریم ایگزیکٹیو ممبراو رسابقہ صدر ہنزہ چیمبر آف کامرس نے کہا کہ سیڈو نے ہمارے بچوں کی مستقبل تباہ ہونے سے بچانے کے لیے بہت اہم قدم اُٹھایا ہے او ر اس مہم میں ہم ہنزہ کے تمام سول سوسائئیٹز اس مہم میں ہر قسم کی تعاون اور مدد کے لیے تیار ہیں۔

انہوں نے مذید کہا کہ بعض سرکاری آفیسرز اور ڈاکٹرز دوران ڈیوٹی تمباکو نوشی کرتے ہیں جس سے معاشرے کو ایک منفی تاثر جاتا ہے اور ساتھ ساتھ وہ قانون کی خلاف ورزی کے بھی مرتکب ہوتے ہیں ایسے آفیسرزکو چاہیے کہ وہ خود قانون شکنی سے باز رہیں اور معاشرے کو بھی اس لعنت سے دور رکھنے میں معاونت کریں۔


پریس کانفرنس میں ایل ایس او حیدر کے جنرل سیکرٹیری بشارت علی نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ سیڈو نے ہنزہ کے تمام سول سوسائٹیز کا کام آسان کیا ہے اور اس مہم سے بچوں کو اس لعنت سے دور رکھنے او ر حکومت کو قوانین پر عمل درآمد کروانے میں مدد ملی گی۔

اس اجلاس اور پریس کانفرنس میں صدر بازار ایسوسی ایشن سلمان کریم، ایاز اللہ بیگ صدر ویلفیئر ایسوسی ایشن کریم آباد ہنزہ اور شاہ نواز شاہ صدر ہوٹل ایسوسی ایشن نے تمباکو سموک فری ہنزہ مہم کو علاقے کے لیے خوش آئند قرار دیتے ہوئے اس مہم میں بھر پو ر تعاون کرنے کی یقین دہانی کروائی۔

غیر سرکاری اور فلاحی ادارہ اور ہنزہ بھر کے سول سوسائیٹیز کے مہم کا مقصد بچوں کو تمباکو نوشی سے دور رکھنے کے قوانین پر عمل درآمد کروانا ہے۔

Continue Reading

بلاگ

ڈی ایچ کیو ہسپتال گاہکوچ کے تجربہ کار ڈاکٹر

الطاف یش

Published

on

آغا خان ہیلتھ سنٹر

دو ہفتے پہلے میرے موبائل نمبر پہ کال آئی کال اٹھایا تو بتایا گیا کہ گاہکوچ دارلعلوم للبنات میں میری چھوٹی کزن جو 2 سال سے زیر تعلیم ہے وہ بیمار ہیں، آ کے کے گھر لے جائیں۔ جب اسے گھر لایا گیا اور ساتھ دوسری کزن سے میں نے پوچھا تو بتایا کہ آج تین دنوں سے بیمار ہیں۔

مدرسے سے ڈی ایچ کیو ہسپتال گاہکوچ لے جا رہے اور صبح شام درد آرام کا انجکشن لگا کر واپس بیجتے ہیں اور وہاں ڈیوٹی میں موجود ڈاکٹر کہتے ہیں کہ اسے "Appendix” ہے۔

یہ سن کر حیرت سی ہوئی کہ تین دن ہوگئے اگر ایسی کوئی بات ہے تو انجکشن سے ڈاکٹر کیوں ٹال رہے ہیں اگر آپریشن میں دیر ہوئی تو کافی مسلہ ہوسکتا ہے اگر گاہکوچ میں آپریشن کی سہولت موجود نہیں تو گلگت ریفر کیوں نہیں کر رہے؟ اور گاہکوچ سے 25-30 کلومیٹر کے فاصلے پہ سنگل میں آغا خان ہیلتھ سنٹر ہے جس میں پورے غذر کے تمام ایمرجنسی کیسیز لے جاتے ہیں۔

خیر بات مختصر کرتا ہوں شام کا وقت تھا گاؤں گونرفارم (گوہرآباد) اسی کزن کے والد کو کال کیا تو بچارا یہ خبر سن کر کچھ ہی دیر میں وہاں سے گاڑی لے کر روانہ ہوا اور رات 2 بجے گاہکوچ پہنچا اور بیمار بیٹی کو لے کر سیدھے واپسی کی پوری رات سفر کے بعد صبح 7 بجے گاوں پہنچے اور وہاں سے ڈی ایچ کیو ہسپتال چلاس لے گئے اور چیک اپ کے بعد ڈاکٹر نے کچھ ٹیسٹ کے لئے دیا اور 12 بجے کے بعد پتا چلا کہ کوئی "Appendix ” یا اس قسم کی کوئی بیماری نہیں بلکہ کوئی نارمل سی بیماری ہے اور ایک ہفتے کی دوائی دی اور اب الحمداللہ ٹھیک ہے۔

کیا گاہکوچ میں اتنے کم تجربہ کار ڈاکٹر ہیں؟

کیا "Appendix ” کے مریض کو انجکشن لگا کے ٹالنا ٹھیک ہے؟

خدانخواستہ اگر کچھ ہوجاتا تو ذمہ دار کون تھا؟

Continue Reading

خبریں

ڈپٹی کمشنر ضلع ہنزہ کی سربراہی میں انسداد تمباکو ٹاسک فورس کا قیام

اسلم شاہ

Published

on

Smoking in Hunza
Photo: Alex Reynolds

ہنزہ (بیورہورپورٹ) ڈپٹی کمشنر ضلع ہنزہ بابر صاحب الدین کی سربراہی میں تمباکو نوشی کے خلاف قوانین پر عمل درآمد کروانے کے لیے انسداد تمباکو ٹاسک فورس کا قیام عمل میں لایا گیا نوٹیفیکیشن جاری۔

ٹاسک فورس کا چیئرمین ڈپٹی کمشنر ہنزہ، جبکہ ڈپٹی ڈائریکٹر ایجوکیشن،ڈائریکٹر ہیلتھ ضلع ہنزہ،پرنسپل ڈگری کالج علی آباد،اسسٹنٹ کمشنر علی آباد اور گوجال،ایس ڈی پی او ہیڈکوارٹر علی آباد،چیف آفیسرڈسٹرکٹ ہنزہ کونسل، چیف آفیسر میونسپل کمیٹی ہنزہ اور سیڈو کے ضلع ہنزہ کے کورڈینیٹرممبر ہونگے۔ٹاسک فورس کا ہر ماہ ایک اجلاس چئیرمین کی سربراہی میں ہوگا اور اجلاس میں انسداد تمباکو نوشی کے قوانین پر عملدرآمد کی صورتحال کا جائزہ لیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق گلگت بلتستان حکومت اور غیر سرکاری اور فلاحی ادارہ سیڈو کا مشترکہ مہم تمباکو نوشی سے پاک گلگت بلتستان مہم کے تحت کمشنر گلگت ڈویژن کے ہدایت پر ضلع ہنزہ میں تمباکو نوشی کے خلاف موجود قوانین پر سختی سے عمل درآمد کے لیے خصوصی ٹاسک فورس کا قیام عمل میں لایا گیا ہے یہ ٹاسک فورس ضلع ہنزہ میں تمباکو نوشی کے خلاف قوانین پر سختی سے عمل کروانے میں اہم کردار ادا کرے گا۔

انسداد تمباکو آڈیننس 2002کے تحت تمام قوانین پر عمل درآمد یقینی بنائی جائے گی۔ انسداد تمباکو 2002 کے آرڈننس کے مطابق اٹھارہ سے کم عمر بچوں کو کسی بھی قسم کی تمباکو نوشی کے اشیاء کی فراہمی پر مکمل پابندی ہوگی۔ تعلیمی اد اروں اور صحت کے اطراف میں پچاس میٹر تک تمباکو نوشی کے اشیاء کی خرید وفروخت پر مکمل پابندی عائد ہوگی، کوئی بھی دکاندار کُھلا سیگریٹ نہیں بھیج سکے گا یا ایسا پیکٹ جس میں 20 دانوں سے کم تعداد میں سگریٹ موجود ہوگی بیجنے پر پابندی ہوگی۔

عوامی مقامات اور پبلک ٹرانسپورٹ میں تمباکو نوشی اور تمباکو نوشی کے متعلق اشیاء کی نقل و حمل پر پابندی عائد ہوگی، ان قوانین کے علاوہ بھی دیگر اہم قوانین پر عمل درآمد انسداد تمباکو نوشی کے آرڈننس کے شامل ہیں۔

یاد رہے کہ ڈپٹی کمشنر ضلع ہنزہ نے اس سے پہلے ہی ڈسٹرکٹ ہنزہ میں تمام سرکاری اداروں میں تمباکو نوشی پر مکمل پابندی کے احکامات جاری کئے گئے ہیں۔

Continue Reading

مقبول تریں