Connect with us

خبریں

"ہنزہ کے تمام ترقیاتی پراجکٹس کا سہرا میر غضنفر کو جاتا ہے”

سٹی صدر مسلم لیگ ن ہنزہ شاہ مکین کا کہنا ہے کہ گورنر میر غصنفر علی خان ہنزہ کا اثاثہ ہیں اور ہنزہ کے تمام ترقیاتی پراجکٹس کا سہرا میر غضنفر کو جاتا ہے۔

رحیم امان

Published

on

Mir Ghanzafar Ali Khan

ہنزہ (رحیم امان) شاہ مکین سٹی صدر مسلم لیگ ن ہنزہ کامیڈیا سے بات کرتے ہوئے کہنا کہ گورنر گلگت بلتستان میر غضنفر علی خان ہنزہ کا اثاثہ ہیں انہوں نے جس طرح ہنزہ کی خدمت کی ہے آج تک کوئی نہیں کر سکا ہے ہنزہ کی تعمیرو ترقی میں میر غضنفر علی خان کا بڑا ہاتھ ہے۔

میر غضنفر علی خان کے صحت کے حوالے سے من گھڑت قیاس ارائیاں پھیلانا قابل مزمت ہے ۔گورنر میر غضنفر علی خان بلکل تندرست ہیں حال ہی میں انہوں نے وادی گوجال کے دور دراز علاقوں میں جاری ترقیاتی منصوبوں کا جائزاتی دورہ کیا۔گورنر کا یہ دورہ اس بات کا ثبوت ہے کہ وہ بلکل ٹھیک ہیں اور قوم کی خدمت کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں۔گورنر میرغضنفر علی خان ایک خاموش طبیعت انسان ہیں ان کے اس رویہ سے غلط ت فائدہ نہیں اُٹھنا چاہیے۔

Mir Ghanzafar Ali Khan Passu Gojal Hunza

گورنر گلگت بلتستان میر غضنفر علی خان پسو گوجال میں

انہوں نے مزید کہا کہ ہنزہ کے جتنے بھی میگا پراجٹس ہیں یہ سب میر غضنفر علی خان کی مرہون منت ہیں۔ عطا آباد جھیل پہ 32میگاوارڈ بجھلی گھر کا بڑا پراجٹ وفاق سے منظور کروانا میر غضنفر علی خان کی سب سے بڑی کامیابی ہے جس بعد ہنزہ سے اندھرے ہمیشہ کے لیے اوجھل ہو جا ینگئے اور ہنزہ میں معاشی انقلاب بھرپا ہوجایگا جسکی وجہ سے مخالفین کو جھلن ہوتی ہے۔

رحیم امان کا تعلق کریم آباد ہنزہ سے ہے اور وہ تعلیم کے شعبے سے منسلک ہیں۔

Click to comment

مقبول تریں